Orgacom


laatste wijzigingen
contactgegevens
wat is orgacom
projecten
    2009
    2008
    2007
    2006
    2005
    2004
    2003
    2002
    2001
       FHV/BBDO
       inc-21
       FHV Corporate
       Proximity
       Xsaga
       Signum
       SYB
       DeFKa
    2000
    1999
    1998
    1997
workshops
links
curriculum vitae
vragen
sponsoren
disclaimer



zoek




ENGLISH
OrgacomOrgacomOrgacomOrgacomOrgacom

inc - 21

druk dit artikel af

Inc-21 heeft naar Orgacom gekeken als merk en geprobeerd haar identiteit te vertalen in een bedrijfsreclame. De kracht van Orgacom volgens inc-21 is dat zij bedrijven met andere ogen naar zichzelf laat kijken. Vandaar de tekst: 'What we see is what you are' en 'We take a closer look'. Van de vele uitingsmogelijkheden die de reclame biedt, heeft inc-21 bewust gekozen voor de meest conventionele: de poster. Het billboard, of de abri, is een vorm die een zo helder en simpel mogelijke boodschap afdwingt. Een consument moet binnen enkele seconden de boodschap begrijpen. Dat kan op veel manieren. Inc-21 heeft gekozen voor intrige en verwondering, in een vorm die aansluit bij de tijdsgeest.

Styling en Visagie: Veronika Schmederer
Fotografie: Marcel Christ


Handout inc-21
 
download nederlands document: » Handout inc-21
50Kb.doc


top
Orgacom
Orgacom